Suntem foarte aproape de Valentine’s Day si putin mai departe de Dragobete. Sunt zile in care sarbatorim iubirea si in care vom incerca sa facem cat mai multe lucruri impreuna cu persoana iubita. Da, vrem ca totul sa iasa perfect. Unii dintre voi poate ati si facut planuri. Insa orice ai face, vei face o impresie foarte buna daca vei arata foarte bine. Pentru asta, mai este putin timp ca sa ne modelam, chiar semnificativ daca suntem constiinciosi. Si stim ca v-ati prins urechile cu atata dieta, asa ca ne gasim timp sa facem ceva miscare. Cel mai bun rezultat este acela de a le combina pe amandoua, dar este la alegerea dumneavoastra.

Avem patru tipuri de exercitii pe care puteti sa le faceti si acasa. Aceste exercitii va vor solicita mai multe grupe de muschi de muschi odata, asa ca trebuie sa faceti incalzire inainte de a incepe. Nu sariti peste aceasta parte pentru a nu avea mai apoi febra musculara foarte urata.

exercitii pentru slabitPlansa cu incrucisari de picioare

La acest exercitiu veti folosi abdomenul, fundul si bratele.

Stai in patru labe si incruciseaza piciorul drept peste cel stang. Genunchiul drept ar trebui sa fie catre exterior, iar glezna dreapta sa fie chiar deasupra genunchiului stang. Elibereaza piciorul drept, impinge-l in spate si roteste-l in exterior, la un unghi de 45 de grade (sa fie doar putin in exterior). Revino la pozitia de baza. Acest exercitiu va necesita 20 de repetari, pentru ca mai apoi sa faceti inca 20 pentru celalalt picior.

exercitii fizice de slabitRidicari de picioare la 90 de grade

Folosim abdomen si coapse interioare.

Din pozitia intins pe podea, cu mana stanga sub cap si cea dreapta intinsa in lateral. Flexeaza usor genunchii, cat sa stea picioarele suspendate deasupra podelei (putin catre dreapta). Tinand picioarele lipite, ridica-le pana ajung sa formeze un unghi de 90 de grade cu trunchiul – varfurile picioarelor sa fie bine intinse. Coboara picioarele catre stanga (bratul intins nu ar trebui sa-si schimbe pozitia). 30 de repetari si din acesta, iar apoi schimbam mana si directia.

sporturi pentru slabitForfecari

Folosim abdomenul si soldurile.

Tot din pozitia intins pe podea cu fata in sus, mainile sub cap, genunchii flexati si talpile lipite una de alta.Intinde picioarele, ridicandu-l pe cel stang la 45 de grade de sol, iar pe cel drept la cativa centimetri deasupra (labele picioarelor trebuie sa fie incordate). Mentine pozitia cateva secunde si revino la start. Repeta miscarea, dar schimba piciorul. 30 de repetari si pentru aceasta.

mentineri cu forfecariMentineri cu forfecari

Folosim pentru abdomen, fund si brate.

Stand intins pe partea stanga, cu cotul pe aceeasi linie cu umarul si cu genunchii flexati. Ridica soldul de la podea in asa fel incat corpul sa fie in linie dreapta. Ridica piciorul drept in sus, putin deasupra soldului, cu laba piciorului incordata. Revino la start. Cate 30 de repetari pentru fiecare parte.

Acestea sunt exercitiile pentru o zi. Ele trebuie repetate in fiecare zi, pentru ca nu mai avem prea mult timp. Tot ce va urez este mult succes! Astept sa imi spuneti cum a fost!