Zilele in care ieseam din casa infofoliti din cap pana in picioare parca sunt din ce in ce mai departe. Dupa indelungi asteptari, soarele incepe sa isi fac tot mai des simtita prezenta in vietile noastre, astfel ca suntem tot mai tentati sa facem miscare atat in aer liber sau acasa.

Dupa cum bine stim, in timpul iernii ne-am neglijat destul de mult in ceea ce priveste greutatea corpului nostru, luand foarte multe kilograme in greutate.

Pentru ca sezonul fustitelor si a pantalonilor scurti este din ce in ce mai aproape este momentul sa incepem sa luam masuri pentru ca kilogramele nedorite sa dispara. De aceea am decis ca astazi sa va prezint cateva exercitii pentru zonele unde s-au depus nedoritele kilograme.

Aceste exercitii sunt bune nu numai pentru a elimina grasimea, dar si pentru a tonifia muschii carora se adreseaza. Pentru efectuarea corecta a acestor exercitii ai nevoie de doua greutati, fiecare de 1.5 kilograme, sau pentru cei care nu au aceste greutati pot sa foloseasca sticle cu apa de aceiasi greutate.

Primul exercitiu care este si cel mai simplu este urmatorul:
Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti la 90 de grade.
Tine greutatile in maini, deasupra capului, cu palmele orientate spre interior.
Ridica greutatile in fata, la nivelul pieptului, in timp ce iti ridici picioarele si le indrepti.
Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 15 ori.

Al 2-lea exercitiu este urmatorul:
Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarelor indreptate spre exterior la 45 de grade.
Tine cate o greutate in fiecare mana.
Pastreaza mainile lipite de corp, in fata coapselor.
Apleaca trunchiul inainte, pastrand picioarele si spatele drepte.
Coboara greutatile la nivelul barbiei, incat bratele sa fie perpendiculare cu podeaua.
Exercitiul se repeta de 12 ori.

Exercitiul numarul 3
Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarele orientate spre exterior, la 45 de grade.
Tine o greutate in fiecare mana, bratele pe langa corp cu palmele orientate spre interior.
Realizeaza o fandare pastrand talpile lipite de podea, coborand sezutul ca si cum te-ai aseza pe un scaun.
Pastreaza pozitia si realizeaza doua miscari de ridicare si coborare a greutatilor: tine bratele lipit de corp si ridica greutatile pana la nivelul umerilor.
Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 5 ori.

Exercitiul numarul 4
Stai cu picioarele departate, greutati in ambele maini.
Pastreaza coatele indreptate in laterale, greutatile la nivelul umerilor cu palmele orientate spre interior.
Realizeaza o usoara coborare a sezutului, ca la exercitiul anterior, tinand talpile lipide pe podea.
Ridica-te din pozitia usor ghemuita, realizand simultan o miscare de indreptare a mainilor catre exterior si ridicare a greutatilor asupra capului, ridicand in acelasi timp si calcaiele de pe podea.
Repeta exercitiul de 15 ori.

Exercitiul numarul 5
Stai cu picioarele departate, genunchii usor indoiti, greutati in ambele maini si palmele indreptate spre coapse.
Ridica piciorul drept in spatele tau, la cativa cm de podea.
Apleaca trunchiul in fata, ridica bratele astfel incat coatele sa fie la nivelul umerilor si apoi coboara-le.
Repeta exercitiul de 12 ori pentru fiecare picior.

Pentru ca aceste exercitii sa aiba o eficenta maxima este recomandat de asemenea sa adoptati o dieta, bogata in vitamine, pentru a va lua energia necesara unei intregi zile.
Daca efectuati exercitiile prezentate cu regularitate si combinandu-le cu activitatile de tip cardio, iti vor permit sa arzi mult mai eficient grasimea de pe tot corpul.