dressing-uri pentru salateStim cat este de greu sa iti schimbi modul de alimentatie dupa o dieta in asa fel incat sa nu te ingrasi inapoi, de aceea vrem sa va ajutam cu tot ceea ce putem ca sa va fie mai usor. Azi avem 6 tipuri de dressing-uri care vor da gust salatelor voastre si care le va face sa aiba alt gust de fiecare data, ca sa nu va plictisiti, in cazul in care va hotarati sa mancati multe salate, ceea ce nu este foarte rau, dar nu uitati ca aveti nevoie si de proteine.

Stiu ca sunt sosuri gata facute in supermarket, insa sunteti constienti ca nu sunt sanatoase si cu atat mai putin slabe in calorii. Acelea cu siguranta va vor ajuta sa puneti inapoi kilogramele care v-ati chinuit atat de mult sa le dati jos.

1.  Sos cu avocado si hrean

Un avocado bine copt se piseaza cu furculita si se amesteca impreuna cu hrean razuit, sare, piper, zeama de lamaie, ulei de masline si apa daca vreti sa fie putin mai lichid. Iar daca sunteti una dintre persoanele care nu suporta gustul hreanului, pentru ca este putin picant, inlocuiti-l cu busuioc sau curry, in functie de gusturi.

2. Sos cu mustar

Ai nevoie de mustar de calitate pe care sa-l amesteci cu ulei de masline, zeama de lamaie, sare, piper si eventual putina miere de albine. Asta trebuie sa fie amestecata bine inainte de a fi pusa peste salata, ca sa se imbine aromele, pentru ca lasate sa stea au tendinta sa se separe.

3. Sos cu caju

Pentru acest sos trebuie sa se pregateasca cu 4-5 ore inainte nucile de caju care trebuie sa stea in acest timp in apa. Cand le scoateti amestecati-le in blender cu putin otet si suc de portocale. Asta este baza. Se poate servi si asa, sau puteti sa adaugati condimentele preferate pentru a o personaliza.

4. Sos de patrunjel

Sunt cateva persoane care nu suporta patrunjelul, desi nu inteleg de ce. Este o sursa nesperata de vitamina C si alti nutrienti. Pentru cei care iubesc acest ingredient, pisati frunzele proaspete in mojar impreuna cu un catel de usturoi si ulei de masline, zeama de lamaie, dupa care adaugati putin parmezan si seminte de pin prajite.

5. Sos cu iaurt, chilli si lamaie

Pentru iubitorii de picant, ceea ce este destul de bine, pentru ca chilli arde grasimile, acest sos este perfect. Iaurtul se amesteca cu zeama de lamaie, chilli, piper si putina sare de mare. Ca sa semene a tzatziki, puteti adauga castravete tocat marunt si menta proaspata. Iar daca doriti sa scoateti chilli din ultima varianta, este perfect ok.

6. Sos cu pasta de susan, lamaie si marar

Pasta de susan se combina cu fulgi de drojdie inactiva, zeama de lamaie, sare de mare, ceapa rosie tocata marunt si marar tocat proaspat. Gustul este sigur unul pe care nu l-ati mai incercat, insa merita cu desavarsire.

Poate ati intalnit cateva ingrediente care nu sunt atat de familiare la noi, insa in fiecare oras se pot gasi in magazine specializate sau in supermarketuri aprovizionate foarte bine.  Sau poate ca v-ati gandit si voi la cateva dressing-uri. Asteptam cu drag sugestiile voastre.