4 kilograme in 3 zileNe place noua sa slabim, insa nu ne prea place sa ne schimbam stilul de viata, asa ca vrem ceva rapid, chiar daca presupune cateva zile in care tragem tare, dar dupa care sa vedem rezultate spectaculoase. Practic nu ne place sa ne ia mult timp pentru a vedea rezultate, de aceea optam pentru diete rapide. Si ca orice dieta rapida, nu este bine sa va apucati de ea decat daca doctorul va da unda verde. Trebuie sa te asiguri ca organismul tau nu va avea de suferit dupa cele 3 zile.

Inainte de toate, cel mai important este faptul ca trebuie sa intelegeti ca nu trebuie sa tineti aceasta dieta mai mult decat cele 3 zile. Pentru a o repeta trebuie sa asteptati cel putin 5 zile in care sa reveniti la o alimentatie apropiata de cea pe care o aveati inainte. Daca veti reveni inapoi la exact aceeasi alimentatie veti reusi sa puneti inapoi kilogramele pe care v-ati chinuit sa le dati jos. Profitati de ocazie ca ati reusit dupa 3 zile sa va obisnuiti, cat de cat, cu mai putine calorii si incercati sa le reduceti pe cele de pana atunci.

Sa dai jos 1 kg pe zi nu e de ici, de colo, si se presupune ca succesul acestui regim consta in combinatiile de alimente pe care le foloseste, ele favorizand arderea rapida a grasimilor. Aceasta dieta presupune consumarea a doar 900-1000 calorii pe zi, impartite in 3 mese pe zi.

Ziua 1:

In prima zi, toate ingredientele vor avea rolul de a stimula metabolismul si de a crea conditiile necesare pentru pierderea in greutate.

Mic dejun: cafea neagra sau ceai negru,  jumatate de grapefruit si o felie de paine prajita cu o lingurita de unt de arahide (se poate inlocui grapefruitul cu un pahar de suc natural neindulcit).

Pranz: 1 felie de paine prajita, jumatate de ceasca de ton, ceai negru sau cafea neagra (pentru indulcirea lor trebuie inlocuit zaharul cu indulcitori naturali).

Cina: 1 cana de fasole verde, 1 ceasca de inghetata de vanilie, pana la 200 grame de morcovi si 100 grame carne slaba (inghetata trebuie sa fie cu putine calorii, iar morcovii pot fi inlocuiti cu sfecla).

Ziua 2:

Acum se mananca mai consistent. Nu sariti peste mese!

Mic dejun: jumatate de banana, cafea neagra sau ceai negru, 1 ou fiert tare si 1 felie de paine prajita

Pranz: 6 biscuiti si o ceasca de branza de vaci

Cina: 1 ceasca de broccoli, jumatate de banana, 1 ceasca de inghetata de vanilie, 2 crenvursti, jumatate de ceasca de morcovi (in loc de broccoli se poate manca varza)

Ziua 3:

E ultima zi si trebuie sa va asigurati ca respectati totul cu strictete.

Mic dejun: branza Cheddar, 5 biscuiti, ceai negru sau cafea si 1 mar

Pranz: 1 felie de paine prajita si un ou fiert tare

Cina: 1 ceasca de morcovi, 1 ceasca de conopida, 1 ceasca de ton, jumatate de ceasca de inghetata de vanilie si 1 ceasca de pepene galben.

Masurile sunt in cesti pentru ca dieta este luata de la englezi, iar ei masoara totul in cesti (cups). Veti observa ca mancarea este suficienta. Insa inca o data, mare grija. Nu depasiti numarul de zile! In plus, nu uitati sa beti 2 litri de apa pe zi.