Iata o dieta rapida si usoara de tinut pentru oricine!

Savantii au descoperit faptul ca fiecare culoare din fructe si legume reprezinta un fitonutrient- o componenta care aduce beneficii sanatatii noastre si bineinteles siluetei! Mai mult decat atat consumand zilnic produse de o singura culoare, putem slabi intre 2-6 kg in patru saptamani.

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca aproape toate alimentele albe ( branza, lapte, iaurt, albus, peste), sunt foarte bogate in calciu, contribuind la o viata si o nutritie sanatoasa. Calciul dupa cum stim se poate procura si din alte fructe sau legume, dar aceste alimente albe au un avantaj in plus- contin vitaminele A si D, indispensabile pentru fixarea calciului in organsim.

Cele 3 Reguli negru pe alb:

-Bea 2 litri de apa pe zi, limonada fara zahar sau ceai

-Nu manca dupa ora 19:00. Bea doar ceai si apa

-Uita de alcool si dulciuri

Alimentele cu care poti incepe Dieta Alba!

*Carne: peste (de apa dulce), pasare( de preferat, piept de pui/gaina/curcan), sunca de pui

*Legume si fructe: orez, dovlecei, ceapa, varza alba, telina pastarnac, andive, ciuperci, cartofi, conopida, pere, mere, struguri albi

*Lactate si oua: branza slaba de vaca, iaurt natural, chefir, smantana, lapte, oua(consumi doar albusul), paste( 70 gr la o portie).

Meniul in alb

Luni: Mic dejun-omleta din albusuri+2 felii de paine+ o cana cu ceai. Gustare: un iaurt. Pranz: 200 gr peste +salata andive. Gustare: un ceai+ o felie de paine. Cina: pilaf cu ciuperci.
Marti: Mic dejun- 2 felii de paine+50 de gr de branza de vaci cu ceapa+ceai. Gustare: un pahar cu lapte. Pranz: supa de varza cu legume albe. Gustare: o para. Cina: paste cu sos de ceapa, ciuperci, usturoi+ o lingurita de smantana.
Miercuri: Mic dejun-2 felii de paine cu sunca de pui+ceai. Gustare: un ou fiert tare. Pranz: 150 de gr de piept de pui+conopida fiarta cu sos alb. Gustare: 10 boabe de struguri albi. Cina: 2 cartofi copti(mici)+salata de varza.
Joi: Mic dejun- 2 felii de paine+telemea de vaca slaba+rondele de ceapa+ceai. Gustare: un iaurt. Pranz: supa crema de legume albe. Gustare: un ceai. Cina: salata( 100 gr de pui fiert, varza, telina, mar, ou fiert, zeama de lamaie si ulei de masline).
Vineri: Mic dejun- 2 felii de paine+50 gr branza de vaci cu ceapa si ardei gras+ceai. Gustare: un ceai. Pranz: o portie de sufleu de conopida. Gustare: o para. Cina: supa de varza cu legume albe+un pahar de chefir.
Sambata: Mic dejun- omleta din albusuri+ 2 felii de paine+o andiva+ ceai. Gustare: 1 iaurt. Pranz: 200 gr file de peste la cuptor pe pat de legume albe calite. Gustare: un mar. Cina: supa-crema de telina+ crutoane.
Duminica: 2 felii de paine+ sunca de pui+ 2 castraveti+ ceai. Gustare: un mar. Pranz: pui cu smantana si ciuperci+salata de andive. Gustare: un iaurt. Cina: salata calda de conopida+ o felie de paine.
 
Emanuela Negura!